Monday, March 23, 2009

Trauma

Assalamualaikum wth.
Aku masih trauma. Memori chenta luka aku dengan 'bini' pertama, Wordpress, masih lagi menghantui hari-hari aku. Chenta pertama beb, memang susah nak lupa. Kalau komen blog, bab link tu, mesti aku tershashul taip 'syahiddmilikku.wordpress' instead ' dot blogspot'. Takpe, perkara lalu usah dikenang, hati lara jangan diundang, ye tak? Macam sedih semacam je entri aku kali nih..hurrmm..

..........

Hari Isnin, memang day-off aku. Kuliah tiada. Selain tidur lepas Subuh, aktiviti melemahkan minda yang selalu aku praktikkan adalah menonton muvie@drama series Jepun atau membaca manga Naruto. Tesis akhir dah macam anak tiri aku. Korang tau apa prinsip aku? 'Succes in Laziness'. Tapi, jangan sekali korang amalkan, sebab prinsip ini hanya untuk mereka yang mempunyai tahap stamina tidur yang cukup tinggi sahaja.


Clean up your nose for a better life.

5 comments:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

kenapa hang pindah? tapi aku tetap bersamamu sakses dalam laziness..hehehehe.. hanya utk orang2 hebat jer tuh. bukan semua orang layak buat gitu.. kekeke

IdaAnuar said...

apasal pindah lak lang?

Sulela said...

Alaaaaa...barang yang lepas jangan la dikenang. Kalau dikenang, merajuklah diri...kekekeke. Chidan, boleh gak transfer entri kat wordpress tu ke sini. Entri yang yang sana tu best taw. Chidan pandai bercerita...;P

Anonymous said...

oh oh sudah pindah rumah baru rupanya.. nanti saya update link ye.. huhuhu..

Syahiddmilikku said...

Ostat Lotpi,
buhsan la ngan wordpress. gambar jadik kecik, x macam blogspot. yup betul, jurus tidur yang betul akan menghasilkan ion yang sukses. huhuhu..

mak Long Ida,
mau tukar angin la mak Long. Buhsan.

kak lela,
x pe la kak, yang sudah tu sudah la. ceewah, macam bercerai ngan bini plak..huhu..kat sini cerita baru la pulak kak. hehe..

landaklaut,
keprihatinan anda, amat kami hargai. mekasih kak.

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...