Sunday, May 10, 2009

Kan aku dah kata!

Assalamualaikum wth,

Gambar-gambar sekitar Sambutan Hari Pekerja sedunia 1 Mei 2009 yang lepas di Casablanca. Kosongkan minda korang dari sebarang gambaran kemeriahan berwarna-warni, pameran kereta berhias mahupun menteri-menteri melambai-lambai dari atas pentas. Ianya tidak ubah seperti gerakan mansuhkan PPSMI. Cuma tiada FRU!







........

Petang tadi aku berjalan ke Hyper Market Aswak Salam. 10 minit je dari rumah dengan kereta. Tidak..teksi. Iskandar dan Mujahid ikut sama. Selesai beli barang, aku timbang berat badan. Harap-harap turun dari 73 kilo minggu lepas.
.
.
Tinggi 175 cm, berat 71.3 kg. Body mass index aka BMI, 23.2. Berkat jogging 6 km 3 kali seminggu. Huh! kan aku dah cakap. Jangan cabar aku jadi kurus!

........

Jom klik!Ads Portal Diyalna.com

6 comments:

Sulela said...

Uuuuuhuhuhuhuuuuu...Chidan dah kurus la ni ye? hehehe.

::alifdalmim:: said...

ingat kan aku da gemok da..ada jgk org yg lg gemok dr aku..hahaha

SSG :Shidan Super Gemok..

MissGAZA (FasihahAdnan) said...

Kurus?
bagusla.
Moga istiqomah jogging.
:p
Hehe..

pu3 balqis said...

bagusnya..
kena wat jadual camni..

a.b geldofg said...

kenangan trindah..pkena daun cabsn lima di marocco

IdaAnuar said...

alang...kaklela kata alang kurus.tak da makna nye.makanan sedap-sedap pos dari malysia tau.alang nak tau satu rahsia tak...? awek along memang sehat.mcm iman dulu-dulu.siap bwk kenal kan kat kitaorang semua.jadi jangan lupa tambah satu lagi ole-ole dari sana..tuk awek along.huhuhuu

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...