Sunday, December 26, 2010

Sesenak bersama Piala Suzuki 2010 Bhgn 1

Memandangkan team Malaysia Darultantuya telah berjaya melayakkan diri beliau dalam final Piala Suzuki 2010, jadi aku menyetting post selama seminggu ini kepada mode bola sepak. Ekceli, aku tak la 'into' sangat pasal arena bola ni. Tapi nak tau jugak sikit2 kan. Risau juga aku jika ada makhluk ringan mulut bertanya siapa coach Malaysia, nama Ramli Sarip yang naik. Sudah pasti ianya amat merencatkan. Sangat tidak cool seorang lelaki tidak tahu pasal bola sepak katanya. Bahkan tinggi lagi derajat Rosmah Mansor yang anjurkan minggu fesyen muslimah purba itu. Maka dengan demikian rupa, dengan penuh rasa tanggungjawab, terkonyong-konyonglah aku mengompol maklumat pasal bola sepak.

................................

Kes 1

Peminat 1 : Aku tengok Messi tu boleh surpass Maradona beb. Hensem plak tu.
Peminat 2 : Aku rasa Bekham lagi smart muka dia. Jambu.
Peminat 1 : Eh, Cristiano Ronaldo lagi macho bai! Striker power abes.
Peminat X : Amri Yahyah hensem ape?!

Soalan : Cari X dan patahkan gigi geraham beliau.

No comments:

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...