Thursday, February 24, 2011

Aku dah cakap!


Assalamualaikum wth,
Sebelum ni aku pernah bagitau,
yang aku memang susah nak berazam.
Apa yang aku azam mesti mesti jadi 'karam' singh walia.
Bukan susah ataupun mustahil untuk dilaksanakan,
tetapi ianya seakan retorik Iluminati yang berjaya menyusup ke
dalam masyarakat zaman sekarang.
Wah, yang buruk-buruk kat kau semua salahkan Iluminati,
freemasonry, US terkutuk tu kan?!

Ok, ok.
Aku dah berjaya beli henset
baru pertama buat seumur 22 tahun hidup aku.
Tapi bukan macam wishlist 2011 aku tu mahukan,
Nokia 5530 Express Music,
tapi..
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Aku beli
Nokia C3!

Warna? Aku ni senang sesat, jadi satelite
boleh trace aku melalui kedudukan warnanya yang meriah.
(Tak payah tanya la woi!)
Bengang aku!
Tak penahnye nak tercapai azam, hatta wishlist
mudah tu pun aku tak boleh ikut.
Aku dah cakap kan!

3 comments:

Dr Singa said...

pink!!!!!!!!???????
aiyoooooo......

kucingorengemok said...

fuhhh, bukan pink... tapi psychedelic pink (nak taip pun terseliuh jari)

anda benar² jejaka macho dan yakin diri, saya tabik! :)

Syahiddmilikku said...

kak lion,
statement akak buat saya nak larik jauh2 pastu terjun gaung..ahahah..malu gilak...ahaha

akak kucing(ngehngeh),
statement akak buat saya matikan niat diatas...kekek..

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...