Thursday, April 22, 2010

Briget Para yang ganas

Hampir empat tahun aku kat negeri orang.

Bila balik Malaysia, terus aku jumpa kawan yang dah lama terpisah.

Ada jadi cikgu, ustaz dan paling macho, jadi askar.

Siap pakai lencana Sayap Berdarah kat poket kiri. Unit payung terjun la katakan.

Muka memang garang. Badan calar-calar kena libas masa training dulu katanya.

Minggu lepas jumpa kat Melaka.

Stail memang komando abes.

Nafas pun ada sikit rengus-rengus macam beruang madu.
.
.
.
Kemudian dia ajak pegi Zoo Melaka tengok haiwan dan tumbuhan.

2 comments:

fadhil said...

eh abes da ker citer ni?ingat td nak citer sal komando tu...mesti dier ader citer best2..ttg military and government.

Fakeh said...

KAJIAN SEMASA MENGENAI PERKEMBANGAN WAHABBI DI MALAYSIA, sila google tajuk-tajuk seperti di bawah ini:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...