Tuesday, January 4, 2011

Sepuluh Ribu >> Found!





Tengah count down visitor ke sepuluh ribu. Aku ingat nak bagi hadiah spesel la kat insan bertuah tu. Ok jugak kan? Takpe, kita tunggu je. Doakan aku ada rezki lebih, Insyaallah, ada udang sebalik batu menanti anda! Udang? Batu? Yang penting bukan dua objek tu aku nak bagi.

.........................

Alhamdulillah, penat sudah aku meng"countdown"<<(sungguh tidak berkesan PPSMI gamaknya). Tetamu aku ke 10K itu berasal dari Brunei, ikut pintu sebuah forum yang aku join. Tengah cuba nak hack mengesan siapakah dia. Yelah, memandangkan aku dah berniat nak bagi something, kenalah tunaikan. Owhh..kalau hutang, susah betul aku nak berniat bagai!(tengah sinsing lengan macam mak cik Mah nak pi tarik rambut cik Kiah) Aku nak bagi ape ya kat insan terpilih itu? Fridge Magnet? Teko Maghribi? Morrocan Ceramic? Dah ada yang menjeling..ahaha~

Moroccan Tea Pot?

Fridge Magnet?

Okeh, nak pi carik manusia itu. Wassalam.

5 comments:

DrSinga said...

kalau tak jumpa..
bagi je kat insan ke 10119 ni...
.
.
:)

meow4ever said...

Salam,
Kak Kiah...dh beli handphonenyer??

Udy said...

ape kate ko kasi duit 10 ribu dolar brunei . mesti dia zahirkan siapa dia . haha .

Awangje said...

Salam Ustaz,

Lain sikit la sejak berpindah ke sini...he..he.Apa pun saya akan cuba mengikuti perkembangan ustaz. Rugi juga tak dapat jadi pengunjung yg ke 10,000 tu.

Syahiddmilikku said...

DRsinga,
welcome drsinga. aiyohh..tu kene tunggu yang 20000 pulak tuh..ehee~

bung napir,
waduh udah dibeliin. nyaris tergadai maruh membayarin reganya..

ubai,
aku 2 dirham pun mengah2 carik bawah katil, ni pulak sepuluh ribu dolar? hazab aku.

ustawang,
segan saya ngan ustat awang, x pe ustat, saya buat utk ke 20000 boleh compete lagi..hehe..marhaba bik sut awang kat umah baru saya nih..

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...