Sunday, May 10, 2009

Kan aku dah kata!

Assalamualaikum wth,

Gambar-gambar sekitar Sambutan Hari Pekerja sedunia 1 Mei 2009 yang lepas di Casablanca. Kosongkan minda korang dari sebarang gambaran kemeriahan berwarna-warni, pameran kereta berhias mahupun menteri-menteri melambai-lambai dari atas pentas. Ianya tidak ubah seperti gerakan mansuhkan PPSMI. Cuma tiada FRU!







........

Petang tadi aku berjalan ke Hyper Market Aswak Salam. 10 minit je dari rumah dengan kereta. Tidak..teksi. Iskandar dan Mujahid ikut sama. Selesai beli barang, aku timbang berat badan. Harap-harap turun dari 73 kilo minggu lepas.
.
.
Tinggi 175 cm, berat 71.3 kg. Body mass index aka BMI, 23.2. Berkat jogging 6 km 3 kali seminggu. Huh! kan aku dah cakap. Jangan cabar aku jadi kurus!

........

Jom klik!Ads Portal Diyalna.com

7 comments:

Sulela said...

Uuuuuhuhuhuhuuuuu...Chidan dah kurus la ni ye? hehehe.

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

ingat kan aku da gemok da..ada jgk org yg lg gemok dr aku..hahaha

SSG :Shidan Super Gemok..

miss GAZA II said...

Kurus?
bagusla.
Moga istiqomah jogging.
:p
Hehe..

pu3 balqis said...

bagusnya..
kena wat jadual camni..

a.b geldofg said...

kenangan trindah..pkena daun cabsn lima di marocco

IdaAnuar said...

alang...kaklela kata alang kurus.tak da makna nye.makanan sedap-sedap pos dari malysia tau.alang nak tau satu rahsia tak...? awek along memang sehat.mcm iman dulu-dulu.siap bwk kenal kan kat kitaorang semua.jadi jangan lupa tambah satu lagi ole-ole dari sana..tuk awek along.huhuhuu

鐵板豆腐Fay said...

That's actually really cool!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,做愛,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...