Sunday, May 31, 2009

Gersang

Aku dah pegang dia,
Body memang mantap!
Walaupun hitam, tapi menawan.
Cantik.
Macam Naomi Campbell.
Siap aku raba ngan gomol² lagi.
Fuuhh..tak tahan.
Menggeletar tangan aku bila sentuh dia kali pertama tadi.
Tapi sebab kena goda, aku usik jugak.
Dia yang paksa aku.
Makin aku pandang, makin dia memanggil-manggil nama aku dengan penuh manja.
Dalam sekelip mata sahaja, aku terjerumus dalam kancah penuh racun.
Aku tewas lagi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sape nak beli kamera Fuji aku? Sebab aku nak tukar kamera Canon EOS 400d yang Iskandar beli pagi tadi. Cilakak ko Iskandar!


........

Jom klik!Ads Portal Diyalna.com

7 comments:

miss GAZA said...

ayat2 kt n3 shidan slalu cam geliss2 sket..
hahaha
:p

tak brminat dgn itu kamera.
lalala~

- eina - said...

adeehhh... ayat syahidd bikin panas je... seb baik eina x pk bkn2... wakakakaka~~~

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

laku lagi ke kalo nk jual kamera Fuji ko tu..silap2 da takde nilai da...huahuahuahua...skrg pkai camera fon pun da ok da shidann..kalah Canon EOS400d iskandar tu.. ;p

Aspalela said...

letak ar gambo kamera FUJI hang tu shidan...nak jgk tgk...

tak beli x pe...janji dpt komen cukop2 akan keaibannye...

ekekekek

Dahlyatunnuha said...

sgt la hampeh puisi hang ni.. kuang..

IdaAnuar said...

patut lah....sape nak tahu chiddan pow ibu dia..sebab nak beli itu lah agaknya...

syahiddmilikku said...

missgaza,
itu ayat KBSR tau..kekeke..

deqna,
bagus, minda anda masih suci..hahahah..

alifdalmim,
ni lagi sorang x tau pasal kamera...kamera fon gambar pecah²..lagi x de nilai komersial.hahah..

aspalela,
alahh..malu la..hikhikhik...
kalau letak takut beberbutu org nak beli..kuikuikuikui..

kak weed,
aikk?? ini puisi ye kak? hehehe..

maklong,
hishh, takde..takde..mane de..(cemas)

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...