Thursday, June 11, 2009

Mode : Hybernate

Assalamualaikum wth,

Maaf, empunya blog ini akan berhibernasi dengan kitab² dan nota² bagi tempoh 2 minggu bagi memberi laluan kepada peperiksaan akhir. Harap aku bersabar.

nota kakimu cagu : haah..U aku je yang paling lambat pekse tahun nih..

.........

Sebelum aku berhibernasi, aku hadiahkan korang gambar model² menyakitkan dan menggelapkan hati seperti dibawah yang memanipulasi tanpa malu bini D50 aku tempoh hari.








p/s : terdapat beberapa gambar yang terpaksa di padam kerana mengandungi aksi terlampau yang meloyakan penonton dirumah.

Kita jumpa lagi dua minggu, InsyaAllah. Aku ingin meminta maaf andai sebelum ini terdapat perkara yang melukakan, menggores dan menang, menyakitkan hati korang semua samaada secara langsung mahupun secara minda bawah paras sedar. Aku betul² mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung lutut kaki. Doakan aku dan sahabat² yang lain dipermudahkan urusan, InsyaAllah.

Ok, chiao, matta-ne,
Voir la prochaine fois et vous avez une belle journée!
Priez pour moi, d'accord?

Cordialement,
Monsieur Syahiddmilikku.



........

Jom klik!Ads Portal Diyalna.com

10 comments:

chempaka said...

good luck to u. huhu..

miss GAZA said...

mende apela yg tulis kat bawah tu.
tak paham.
translatela sket.
=p


best of luck tuk exam.
=)

IdaAnuar said...

semoga alang berjaya,ibu berjaya,maklong berjaya..hehehehe.caiyok!....

- eina - said...

good luck syahidd... semoga segala dipermudahkan Allah... :D

munawwar said...

5 bintang untuk gambar atas skali tu!!

-sebenanye,tak tau lagi,dalam banyak2 gambar ni sume,mane satu gambar tuan punye blog ni.muskil2..hmm~

Lotfi Lokman a.k.a kamitaken said...

apa ko tulis yang kat bawah tuh. tapi takpa. selamat berperiksa. aku menantikan penangan bini ko. hahahaa

..::بشرى::.. said...

aisey...bestnya la ade d50

pu3 balqis said...

opss...
sori.. terlambat...
maan najah tuk exam...
rabbuna ma'ak..

mshafie said...

moga berjaya..

kucingorengemok said...

salam singgah... suka la gambar pakai kemeja batik ramai2, mcm org keje gomen, heheh

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...