Sunday, July 12, 2009

Rayb dan Panini

Assalamualaikum wth,

Kini di aku di Rabat. Peminat fanatik di Rabat boleh dapatkan tandangan dan bergambar sambil menggelembungkan pipi dengan saya. Harap maklum.

p/s : sila pakai deodoran untuk bergambar dengan saya. Hahahahah....

.........

Sudut Mari Melantak.
Apabila anda berada di Maghribi, jangan lepaskan peluang melancong sambil melantak di kiosk tradisi masyarakat disini yang dinamakan Mahlabah. Mahlabah atau dalam bahasa Peranchis disebut Laiterie merupakan kedai yang menjual produk-produk tenusu yang boleh didapati di kebanyakan tempat di Maghribi. Disinilah tempat dimana pelajar Malaysia mendapatkan snek dan beberapa produk tenusu lain seperti susu dan rayb dengan harga yang murah. Tambah pula ketika duit biasiswa tajaan belum dibank-in kan. Rayb adalah susu masam yang di peram bersama gula (seperti yogurt) dan kadangkala diubah cara penyediaannya. Contohnya, Rayb Baladi. Ia merupakan Rayb yang dimakan dengan buah-buahan serta disejukkan terlebih dahulu. Rasa? Ym aku, nanti aku jawab okeh. ngehngehngeh.....Melantak rayb dan Panini Ayam pasti menjadikan percutian anda lebih bermakna. Untuk lebih nikmat, dapatkan resit bayaran dan serahkan kepada rakan anda untuk beliau langsaikan. Selamat melantak!

Mahlabah

Rayb Baladi

Panini Ayam.


........


Jom klik!Ads Portal Diyalna.com

9 comments:

Sulela said...

Rayb Baladi tu buat ayaq liuq kak meleleh lah...hehehe

miss GAZA said...

nak melantak mana2 pon sedap.
cumanya takdak rayb baladi ajela..
=P

pu3 balqis said...

siyes sedap gila nengok rayb baladi tuh..
apalagi kalau bisa melantak..
ermm

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

harap2 la rayb dan panini tuh sesedap mata ni memandang gmbr tuh..hahaha

syahiddmilikku said...

Kak Lelam
jangan sampai rosak keyboard kak..eheh..

miss gaza,
Rindu sama murtabak daging pasar malam.

pu3balqis,
melantak agak berat dari makan..hikss..

Abg Adam,
sila berharap incik adam. keke..

Lynda said...

panini!! my always fav !!! rayb tu macam menarik je kan .. kan .. slrppppp

munawwar said...

salam org morocco..

nak datang sini ke?
bape hb flight?

InsyaAllah..ade rezeki leh la jumpe..

Anonymous said...

salam...
wah..nampk cam sedap je Rayb Baladi.. ada resipi dye x?
huhuhu..
semge najah..
barakaAllah wattafauq=)

鐵板豆腐Fay said...

That's actually really cool!亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,
三級片,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,成人圖片區

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...