Wednesday, July 22, 2009

Salamah Maghrib! Marhaba Misra!

Assalamualaikum wth,

Aku nak update blog nih sebelum ke Mesir. Ini entri terakhir di Maghribi dalam tempoh 3 bulan akan datang. Entri seterusnya akan mengitari kisah dan pengalaman aku di Mesir, InsyaAllah. Kenapa aku rasa sayang dengan Morocco nih? Dalam masa yang sama perasaan ingin bertemu keluarga sahabat² di Mesir tidak dapat aku bendung. Aku ingin menghirup cinta Nil itu sekali lagi Ya Allah. Ameen.. Kita jumpa di Mesir, InsyaAllah.

Au revoir Maroc!

4 comments:

mshafie said...

mudah-mudahan semalat dalam perjalanan

MissGAZA (FasihahAdnan) said...

ahlan ila misra..
aceceh..
mcm dah dok kat meser lak nak sambut kamu.
=P

NeoBalanoCarpus said...

dah sampei mesir ke ni?..cepat up cerita nil...

ibnwanza

pu3 balqis said...

wah.. hepinya dy..
kata nak kongsi.. menyepi ja..
best sgt kot jumpa awek misr..
;P

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...