Thursday, April 9, 2009

Alamat tidak baik

Ia seolah-olah menghantar petanda. Petanda yang skeptikal dan klise. Buruk. Mengerikan. Bala akan tiba tidak lama lagi. Bukan Bala a/l Saravanan aku maksudkan mahupun Rajnikanth. Aku dapat mengagak hembusan fitnah Dajjal bakal bertapak di ruang dogma hidupku sekali lagi. Modus operandi yang tidak dapat aku pastikan. Inferens yang tidak mampu aku resolusikan dengan logik akal waima menggunakan kalkulator Panasonic sekalipun. Dugaan yang tidak tertanggung. Pedih. Malu. Semuanya rencam.
.
.
.
.
.
.

Dia dah keluar....

.
.
.
.
.
.
sejak tengahari tadi...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Agak kehijauan muda
.
.
.
.
.
.
.
.
SELESEMA!!!!!! Argghh...sekali lagi!!

........

Kalo dah ok skit, aku masuk entry lain ok. Slurrpp.....opss..sorry, ini bukan mukus, tapi Milo panas depan aku. Layankan dulu gambar² yang ada ni.


Presiden Persatuan Mahasiswa Malaysia di Maghribi. Selain kacak, beliau boleh memasak nasi.

First Stage Iron Chef, Ostat Nafir.

Sahabat bukan bola, bila tak dapat kejar, dah dapat tendang. -sekadar hiasan-

Plastik hamper itu kitar semula.

Wassalam

5 comments:

IdaAnuar said...

asyik kena selsema aje nih...suh ibu kirim dcl

pu3 balqis said...

huhu..ingatkan slurp tadi tu sbb mucus..dahsyat gak selsema..
sakan men bola kot..;-P
moga cepat sembuh. ;D

Sulela said...

Hok alloooo...selsema lagi ke Chidan? Ni kurang vitamin C neh.

Jangan lupa makan ubat ek. Semoga cepat sembuh la hendaknya, amin...

IdaAnuar said...

lela...chidan tu aku rasa selalu bagi alasan tak sehat sebab dia rasa cuaca kat sana tak bagus tuk dia..hehehehe ko tau aje lah itu semua alasan dia nak cepat balik beranang...macam lah beranang tu lari...nanti dia mula lah cakap dekatibu dia...alang dah x tahan duduk kat sini asyik sakit jer...alang nak balik malaysia jugak...huhuhu

syahiddmilikku said...

mak Long Ida,
in progress DCL tu..huhu..

pu3balqis,
ameen..

kak lela,
tak tau la kak, kurang apa lagi. semua vitamin saya telan. Kuasa Allah. huhu..ameen.

Mak long ida,
hohoho...sorry la mak long alang camtu. i'm a man la skang. kakkaka..alang rindu kat ikan bawal masak merah jer..hohoho..

Muzium

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...